Wat mij motiveert

“Minder chaos, meer focus”

Als ondernemer komt er veel op je af. Je focust je op je klanten, je product of dienst en ondertussen stapelt de administratie zich op. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als papierwerk je kostbare tijd en energie opslokt.

Mijn grootste motivatie is dan ook om met mijn ervaring en kennis ondernemers zoals jij te helpen. Ik haal er voldoening uit om overzicht en rust te brengen in de chaos. Praktisch, persoonlijk en zonder ingewikkeld gedoe. Ik ben een sociaal en ondernemend persoon met een brede interesse in mensen. Communicatief sterk, klantvriendelijk en ik kan snel schakelen. Problemen zie ik als uitdagingen waarvoor ik graag praktische oplossingen bedenk en die ik natuurlijk met je deel.

Kennis = Macht. Samenwerken = Kracht.

Ik breng structuur in je administratie, op een manier die past bij jou en je onderneming. Of dat nu op projectbasis is of voor langere tijd. Zolang we er samen energie van krijgen, zit het goed.

Admin Organize Anita van Gestel Koutsocheras

AdminOrganize – voor overzicht, structuur en ondersteuning op maat.

Admin Organize Anita van Gestel Koutsocheras

Mijn achtergrond en Expertise

Mijn administratieve reis begon al heel jong, als 18 jarig meisje vanaf de MEAO. Lekker ouderwets met een typemachine en het boekhoudkundige doorschrijfsysteem. Jee, ben ik al zo oud. Gelukkig voel ik me niet zo en ben ik lekker met de tijd mee gegaan. Na enkele jaren in de administratie gewerkt te hebben werd mijn volgende stop bij een postagentschap. Dit was weer een stukje administratie op een andere manier. Ik genoot van het contact met de mensen. Maar ik wilde meer vrijheid, even af van het working 9 to 5 gevoel, mijn volgende stop werd Philips (later NXP) in Nijmegen. Hier heb ik 28 jaar met veel plezier gewerkt in de 5-ploegendienst. Dit gaf me vrijheid om opleidingen ernaast te doen. Ik heb de opleiding schoonheidsspecialiste en nagelstyliste afgerond en ben naast mijn baan bij Philips mijn eigen salon gestart aan huis. Toch handig dat ik mijn eigen administratie kon doen. Mijn hele leven ben ik al een bezige bij, daar krijg ik energie van. Want naast mijn baan en eigen salon kreeg ik ook nog eens mijn eerste zoon. Na 28 jaar en 4 kinderen verder ben ik uit de ploegendienst gegaan. De laatste 4 jaar heb ik als Office Manager gewerkt en ben terug gegaan naar waar het ooit mee begon…..de administratie!

” Elke nieuwe uitdaging is een kans om te groeien “

Structuur. Overzicht. Grip

Ik ondersteun ondernemers bij het structureren van hun volledige administratie, het beheren van agenda’s en mailboxen en het opstellen en verwerken van offertes en facturen. Daarnaast verzorg ik de financiële administratie, orden en archiveer ik (digitale) dossiers, en houd ik gegevens actueel in de systemen. Klantcontact en opvolging neem ik ook graag uit handen.

Als Personal Assistant ondersteun ik bij projecten, beheer ik relaties en plan ik vergaderingen en zakelijke reizen. Ook zorg dragen voor kantoorbenodigdheden en bedrijfsmiddelen? Geen probleem.

Als jouw flexibele Personal Assistant denk ik actief met je mee, werk ik zelfstandig en ben ik snel ingewerkt in jouw manier van werken.

Ik werk met systemen zoals Microsoft Office, Moneybird, Basecone, Exact Online en Hammock

Waarom deze stap

Ik hoorde zo vaak om me heen dat (kleine) ondernemers alles belangrijk vonden behalve hun administratie. Met als gevolg dat dit bleef liggen, er geen overzicht was en er zelfs voor zorgde dat er geld op de plank bleef liggen. Hoe jammer is dit.

Wat als ik deze (kleine) ondernemers zou kunnen helpen, hoe mooi zou dat zijn. Ik ga doen wat ik leuk vind en wat voor een gevoel moet dat zijn als je dan samen er voor kunt zorgen dat bij jouw onderneming alles op de rit is. En jij je kunt focussen op dat wat jij leuk vindt. Je core-business.

Ik heb bewust gekozen om hybride te kunnen werken omdat ik persoonlijk contact prettig en belangrijk vind, maar ook de flexibiliteit heb om thuis te werken. Dit alles om jou als ondernemer zo volledig mogelijk tot dienst te zijn.

Samen maken we een plan en alles is in overleg.

“Ondernemen doe je niet alleen; samen maken we jouw bedrijf sterker.”

Admin Organize Anita van Gestel Koutsocheras
Admin Organize Anita van Gestel Koutsocheras web